קורס הסמכת נאמני בטיחות

avizemer 11/10/2023

נאמני בטיחות הם ועדה שחייבת להימצא בכל ארגון או עסק שיש בו מעל 25 עובדים. חלק מחברי ועדת נאמיני הבטיחות יהיו עובדים וחלק יגיעו מהדרגים הבכירים של ההנהלה והתפקיד שלהם יהיה לשמור על סביבת העבודה במקום בטוחה ונקייה ממפגעים או כל סוג אחר של סכנה. לאחר מעבר בהצלחה של קורס נאמני בטיחות יהיו חברי הוועדה מוכשרים ובעלי הידע הנדרש לשם להציע פתרונות הולמים לסכנות או מפגעים שיאותרו במקום העבודה, ייקחו חלק פעיל בתרגולים שונים שמיועדים לבחון התנהגות בשעת חירום ויפעלו תחת ממונה הבטיחות בכל מה שקשור להתנהלות יומיומית ושגרתית בטוחה.

מה התכנים של קורס נאמני בטיחות?

מכיוון שנאמני הבטיחות ייקחו חלק בהתוויית המדינות של התנהגות בשעת חירום בארגון הרי שהם חייבים להיות בקיאים בתכנים שונים שקשורים לכך – מה עושים בזמן שריפה, היכן מומלץ למקם ציוד לכיבוי אש, איך משתמשים בציוד הזה, איך לבחור את דרכי המילוט החוצה מן הבניין עבור כל אחד מהקומות או מעמדות העבודה, הם יהיו אחראיים על הכנת שלטים ותלייתם במקומות גלויים על מנת שכל העובדים והמבקרים ייראו וכך יידעו מה לעשות. קורס נאמני בטיחות כולל גם תכנים שונים אודות שימוש בציוד מגן אישי, הגשת עזרה ראשונה, עקרונות של עבודה בגובה ומושגים שנחשבים לנפוצים בתחום החירום והבטיחות במקומות עבודה וארגונים.

החשיבות של הימצאות נאמני בטיחות בכל ארגון

ראשית חשוב לדעת שהימצאות בוגרי קורס נאמני בטיחות היא חובה על פי החוק במדינה. אין זה נתון לשיקול דעתו של מנהל הארגון או לטוב ליבו. הוא חייב שבמקום תהיה מדיניות התנהגות בחירום שתהיה ברורה וידועה לכלל העובדים, ללא קשר לעיסוק המקצועי שלהם או לדרג שלהם בחברה. תמיד טוב לדעת שיש את מי לשאול שאלות בנוגע להתנהגות בשעת חירום ושיש מי שבאחריותו לוודא שהארגון כולו הוא סביבת עבודה בטוחה ללא סכנות או מפגעים.

אשר אביזמר, יועץ בטיחות מוסמך עם ניסיון עשיר בהכשרת נאמני בטיחות בעבודה, יגיע לכל ארגון ועסק על מנת להכשיר את העובדים שיהיו אמונים על שמירת הבטיחות במקום.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים