הדרכת בטיחות לעובדים

avizemer 01/08/2019

הדרכת בטיחות היא אחת ההדרכות החשובות ביותר שתוכלו לארגן לעובדים שלכם בעזרתו של אשר אביזמר – "בטיחות לעד בע"מ".

ההדרכות מתבצעות על ידי מדריכים מנוסים ומיומנים בתחום ההדרכה והבטיחות. אנו ב "בטיחות לעד בע"מ" מאמינים כי הדרכת בטיחות היא חלק בלתי נפרד מהתפקוד התקין של כל מקום תעסוקה. בעוד העולם טומן בחובו סכנות רבות, יהיה עלינו לדעת כיצד להתמודד עמן , וכיצד ניתן למנוע אותן מלכתחילה.

משך ההדרכה עצמה משתנה בהתאם לכמות הנושאים שחובה עלינו להדריך, כאשר הנושאים נקבעים ומותאמים בהתאם לעבודה הנעשית במפעל או במחלקה הספציפית לה מועברת ההדרכה.

הדרכות בטיחות עובדים הינן חלק בלתי נפרד מכל מקום עבודה. היא נועדה לשמור על חייהם של העובדים ועל שלמות הציוד במקום.

  • הדרכת בטיחות כללית – זוהי הדרכה חובה אשר חייבת להתקיים בכל מקום עבודה אחת לשנה. הדרכה זו עוסקת בכל מה שמותר ואסור לעשות במקום העבודה מטעמים בטיחותיים.

כל עובד חייב לעבור את ההדרכה הזו על מנת שיוכל לעבוד בצורה בטיחותית ותקינה שלא תסכן קודם את עצמו ובמקביל את העובדים עימו.

  • בטיחות אש – חשוב לזכור כי ללא העברת הדרכה של בטיחות באש והעברה של תכנית בטיחות אש לשירותי הכבאות וההצלה, לא תוכלו לקבל רישיון לעסק.

כמו כן, חשוב מאוד כי במקום העבודה יהיו מותקנים אמצעים לגילוי ולכיבוי אש כולל גלאים, מתזים, צינורות מים ומטפים.

הדרכת בטיחות אש לעובדים מחייבת ע"מ לדעת כיצד להיערך בחירום.

  • עזרה ראשונה – מקום העבודה יכול להיות מקום מסוכן. פציעות, חתכים וחבורות עלולים להיווצר במקומות עבודה, על כן יהיה עליכם להצטייד בערכת עזרה ראשונה וערכת החייאה אשר מיקומם יהיה ידוע לכל העובדים ויועלה בכל הדרכת בטיחות.

חשוב לזכור כי טיפול באדם שנפגע יכול להתבצע רק על ידי אדם בעל הכשרה רפואית בסיסית. כך שחשוב לוודא כי יש אדם כזה בארגון בכל רגע נתון.

הדרכת בטיחות לעובדים בצורה אפקטיבית

 

תדריך בטיחות בעבודה עם אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ – יכולות הדרכה גבוהות וידע רחב היקף

רק מומחה אמיתי בתחום יכול להעביר הדרכת בטיחות לעובדים באופן אפקטיבי באמת. אשר אביזמר מביא איתו לכל הדרכה גם ידע רחב היקף ועדכני וגם יכולות גבוהות להעברת המסרים והחומר יקר הערך. מעבר לכך, הוא מחויב במלוא מאת האחוזים לכל לקוח, ומבין את גודל האחריות שמוטלת עליו כפי שהיא מוטלת גם על קברניטי העסק. התוצאה: העובדים מודעים היטב לכל הסכנות שעלולות להתפתח במקום העבודה, ומקפידים על התנהלות מושכלת שמובילה לרמת בטיחות מרבית בכל פעולה ופעולה.

מידע נוסף בנושא

החשיבות של שמירה על ביטחון ובטיחות

כל עובד רוצה להגיע ליום העבודה שלו, לדעת שההנהלה עושה כל מה שהיא יכולה בשביל לשמור על הבריאות שלו וכמובן בסוף היום הוא רוצה לחזור הביתה בשלום אל בני המשפחה שמחכים לו בקוצר רוח. בעזרת הדרכות בטיחות בעבודה הוא יידע מה מצופה ממנו במידה ומתרחש אירוע מסוכן כזה או אחר והוא יידע בדיוק מה עליו לעשות על מנת לשמור הן על עצמו והן על העובדים הנוספים שנמצאים סביבו.

הדרכות בטיחות מבוצעות בכל מקום עבודה על ידי אשר אביזמר, יועץ בטיחות מוסמך בעל ניסיון רב בהתוויית הדרכות עבור כל ארגון או חברה.

מה כוללות הדרכות בטיחות בעבודה?

בכל ארגון או מקום עבודה יועץ הבטיחות המקצועי הוא זה שיתווה את המדיניות ולפיכך גם את התכנים שייכללו במערכי הדרכות בטיחות בעבודה – כיבוי אש, פינוי בעת שריפה או רעידת אדמה, מה עושים בעת התקפת טילים או טרור וכמובן נושאים שקשורים לסביבת עבודה בטוחה ככל האפשר. הוא זה שגם יאתר סיכונים שקיימים במרחב כולו ובמידה ואין אפשרות לפתור אותם או להרחיק אותם לגמרי ההתנהלות סביבם תהפוך גם היא לחלק בלתי נפרד מהדרכות הבטיחות התקופתיות שהעובדים יידרשו לבצע. לאחר ההדרכות וביצוע תרגולים שונים העובדים יידעו מה לעשות בכל מקרה שלא יקרה במקום העבודה וכך ישמרו על חייהם.

הדרכות בטיחות בעבודה

תאונות עבודה יכולות להיות מנת חלקו של כל עובד ושל כל מקום עבודה ולכן חשוב מאד למנוע אותן ככל האפשר ולדאוג לסביבת עבודה בטוחה. לשם כך צריך להתאים מדיניות בטיחות וביטחון שתוכן על ידי יועץ בטיחות מקצועי ומוסמך והשלב הבא יהיה העברת הדרכות בטיחות בעבודה שיועברו לכל העובדים ללא יוצא מן הכלל, כולל המנהלים הבכירים. בעזרת הדרכות אלה העובדים יידעו בדיוק מה עליהם לעשות בכל מקרה שקורה וכך סביבת העבודה תהיה בטוחה. להדרכות אלה מתלווים תרגולים בדרך כלל שבהם מבצעים העובדים את הפינוי מעמדות העבודה וההתרחקות מהבניין וכך הם מתרגלים את מה צריך לעשות בזמן אמת.

הדרכת בטיחות לעובדים – אל תיכנסו לסטטיסטיקה העגומה

הדרך הטובה ביותר לשמור על חיי אדם ותקינות ובטיחות של הציוד והרכוש שלכם היא לפנות אל אשר אביזמר – "בטיחות לעד בע"מ". חברתנו מעבירה את כל סוגי הדרכות הבטיחות ונשמח לעמוד לשירותכם על מנת שתוכלו לשמור על כל כללי הבטיחות בעבודה.

החוק מחייב בעלי חברות ומנהלים בארגונים לשמור על שלום העובדים שלהם. לא מדובר רק בחוק היבש: חיי אדם הם הדבר היקר מכל, וכל מי שהופקדה בידיו אחריות כבדה זו נדרש להתנהל בזהירות מרבית. בהתאם, הדרכת בטיחות לעובדים היא חלק בלתי נפרד מההיערכות המתאימה לקראת כל סכנה שעלולה להיווצר במקום העבודה. על-מנת שההדרכה תהיה אפקטיבית באמת, חשוב לבחור נכון את מי שמעביר אותה – אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ אמון על העברת הדרכות בטיחות למגוון רחב של מפעלים וארגונים, כך שהעובדים שלכם יקבלו את כל הידע הנחוץ להם. כשהמטרה העיקרית: למנוע התאונה הבאה ולחסוך חיי אדם.

הנושאים שנכללים במסגרת הדרכת בטיחות לעובדים

כל הדרכה מותאמת באופן מדויק למאפיינים הספציפיים של המקום ושל אופי העבודה שמתבצעת בו. המרכיבים הבסיסיים של הדרכת בטיחות הם:

* בטיחות באש – שריפות הן אחד הסיכונים המשמעותיים ביותר. כשהעובדים מודעים לנקודות תורפה אפשריות בעסק ולנהלים שימנעו פריצת שריפות, הסיכון מופחת. כלומר, כך העובדים מקבלים את הכלים להתמודד עם המצב.

* בטיחות בחשמל – מרכיב זה בהדרכה כולל דגשים לעבודה עם הציוד הקיים במפעל, התנהלות נכונה כשחלילה אחד העובדים לא יתחשמל – והעבודה תתבצע על פי חוק החשמל.

* שימוש בציוד מגן מתאים – סקירה של אמצעי המיגון המתקדמים הקיימים כיום והמצבים שמחייבים שימוש בכל פריט ציוד. וזאת, תוך הגנה מרבית על העובד.

* חומרים מסוכנים – העלאת המודעות לסכנות שטמונות בחומרים שנמצאים במפעל, וכל הדרכים שבהן ניתן להתגונן מפני הסכנות. וזאת, במטרה לשמור על חיי אדם ובאותו זמן למנוע נזקים גם לסביבה.

* תרגול התנהלות במצב חירום – ככל שהעובדים מתורגלים יותר בהתנהגות במצבי חירום, כך גדל הסיכוי שאם חלילה תתרחש תאונה או תקלה קשה, הם יפעלו נכון ויצליחו למזער את הנזקים. אין ספק, אדם מיומן הנו אדם הבקיא ויודע להתנהל נכון בחירום.

למה חשוב לבצע הדרכת בטיחות לעובדים?

החשיבות של הדרכת בטיחות לעובדים נמצאת, לפני הכול, במתן תשומת הלב. אתם יכולים לאורך כל ימות השנה להשתמש בכלי פרסום שונים בתוך בית העסק שלכם, על מנת לשמור בתודעה את הבדיחות של אנשי הצוות והעובדים. זוהי אסטרטגיה שיכולה במידה מסוימת למנוע תאונות או תקלות מסוכנות. אבל אם אתם עובדים בתוך תחום עיסוק שבו הבטיחות היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלכם, כמו למשל בעולם הבנייה – שם  מתבצעות עבודות מסוכנות במפעל – הדרכת בטיחות לעובדים היא מבחינה מסוימת אירוע השיא של השנה. בדיוק כמו שאתם רוצים לשלוח את העובדים שלכם והדרכות מקצועיות, שיעשירו את הידע שלהם בתחומים שונים, רצוי שיעברו הדרכת בטיחות לפחות פעם בשנה – ולהתעדכן בכל המידע הכי חשוב על עולם הבטיחות והגהות, ופוטנציאל הסיכונים בעבודתם היום יומית.

הדרכת בטיחות בעבודה

אחת הדרכים הכי טובות להביא לידי ביטוי את כל הדרישות והמחויבות שלכם מבחינת בטיחות, בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים בפני כל צוות העבודה שלכם, היא בעזרת הזמנת הדרכת בטיחות לעובדים. כאשר אתם מגדירים זמן שבו הצוות שלכם עוצר את רצף העבודה הקבוע, מתיישב לפגישת עבודה מקצועית עם איש מיומן בתחום הבטיחות, ועובר הדרכת בטיחות נרחבת בנוגע לתחומי בטיחות שונים הקשורים לאופן פעילות החברה – אתם יודעים בוודאות מלאה שעשיתם הכול על מנת לאפשר את סביבת העבודה הבטוחה ביותר. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אנשי הצוות המקצועי של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, מוכנים להשקיע את כל זמנם על מנת להגיע ולהעביר הדרכת בטיחות לעובדים בעסק שלכם, הכוללת את כל פוטנציאל הסיכונים במקום העבודה

אל תוותרו על הדרכת בטיחות שנתית – הבטיחות קודמת לכל

לאור כל כך הרבה תאונות קשות ומצערות שהתרחשו בשנים האחרונות בעולם התעשייה והבנייה, רק מתחדדת החשיבות של הדרכת בטיחות לעובדים בעסק שלכם. אתם לא צריכים לשבור את הראש ולנסות לחשוב על אסטרטגיות שיעזרו לעובדים שלכם לזכור את החוקים. בעזרת אנשי הצוות המקצועי של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, תוכלו ליצור סביבת עבודה מכבדת ובטיחותית לצוות אותו אתם מנהלים.

הדרכות בטיחות בעבודה

אם אתם צריכים הדרכת בטיחות בשביל העובדים שלכם, אתם צריכים את "אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ". למה? כי לאשר ולצוות שלו יש ניסיון רב בתחום הדרכת הבטיחות כמו גם בתחומים אחרים, והוא ליווה כמעט 100 מפעלים, אתרים ועסקים שונים בתחומים רבים כמו לוגיסטיקה, אלקטרוניקה, כימיה, בתי אבות, אווירונאוטיקה, מוסדות חינוך ומה לא. אשר מאמין בגישה הפרואקטיבית, גישה שגורסת שצריך לעשות הכול כדי שלא תקרה תאונה מלכתחילה ולא לחכות שתקרה אחת כזו ואז נבין כיצד להתמודד איתה, והוא עושה את עבודתו תוך תחושת שליחות למנוע את האסון הבא.

הדרכת בטיחות לעובד חדש

הדרכת בטיחות לעובדים נועדה לחשוף בפניהם את הסכנות החבויות במקום העבודה שלחלקן העובדים כלל לא מודעים, ולתת להם כמה שיותר מידע איך להתמודד עם הסכנות הללו ולהימנע מפגיעה בנפש וברכוש. במהלך הדרכת הבטיחות העובדים לומדים על המפגעים הפוטנציאלים שקיימים במקום, איך לשמור על עצמם, כיצד לעשות שימוש נכון בעזרים שונים כמו ביגוד בטיחות ואחרים. בנוסף, הדרכה כזו צריכה להיות ספציפית למקום בעבודה, האתר או המפעל וממוקדת בסיכונים של כל תפקיד בו, בין אם מדובר על חומרים שונים שיכולים להיות מסוכנים, נקודות בעייתיות שצריך להיזהר בהן וכדומה. חשוב לוודא, כפי שציינו, שההדרכה תתבצע על ידי מי שיש לו את הניסיון הדרוש.

הדרכת בטיחות לעובדים חדשים

לצערנו, בכל שנה במדינת ישראל קורות מאות תאונות עבודה, או נמנעות תאונות עבודה ברגע האחרון ועובדים ניצלים בעור שיניהם. ברוב המקרים אנחנו לא שומעים על תאונות אשר נגמרות בפציעה קלה  בלבד או פחות מזה, אבל לצערנו מתרחשות גם לא מעט תאונות עבודה שנגמרות אחרת- הן נגמרות עם פציעות קשות, נכויות ולא פעם גם במוות (כמו גם את האלמנט הכלכלי של פגיעה ברכוש לא פעם) ישנן דרכים שונות למנוע את  אותן תאונות או לפחות להפחית את הסיכויים שהן יקרו, ואחת מהן היא הדרכת בטיחות לעובדים. הדרכה כזו מתבצעת על ידי מדריך מוסמך ובעל ניסיון רב בתחום, ואם העובדים יפיקו ממנה את המירב, סביר להניח שימנעו אינספור תאונות.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים