תפקידו החשוב של יועץ לבטיחות אש

avizemer 18/11/2023

אש יכולה לפרוץ בכל מקום ולא תמיד יהיו סימנים מקפידים לכך שהיא עומדת לפרוץ. מכיוון שהאש מהווה סכנה ברורה ומיידית לחיי אדם ורכוש הרי שבכל ארגון או משרד חייבים להיות האביזרים להתמודד עם שריפה וכמובן עובדים שיודעים מה לעשות במידה ופורצת שריפה במהלך יום העבודה. יועץ לבטיחות אש הוא דמות מקצועית שתגיע אל הארגון להעביר הדרכות הן לעובדים והן לממונה הבטיחות במקום על התנהגות בעת שריפה, איך משתמשים בציוד לכיבוי אש, לאן צריך להימלט מאימת האש והעשן וכמובן שתותאם לכל מקום כזה תוכנית אישית למניעת שריפות. כך אפשר יהיה גם למנוע ככל האפשר את השריפה אך גם לדעת מה לעשות במקרה ותפרוץ אש.

החשיבות של הגעת יועץ לבטיחות אש לכל ארגון או משרד

על פי החוק כל מעסיק חייב לקיים במקום העבודה שהוא מנהל הדרכת בטיחות אש וכיבוי אש לפחות אחת לשנה. לשם כך צריך להזמין למקום יועץ לבטיחות אש מקצועי ומנוסה שפועל על פי כל הכללים והתקנות והוא מורשה להעביר הדרכות אלה. כלל העובדים חייבים לקחת חלק בהדרכות, שכן השלב הבא הוא יישום הידע התיאורטי שהועבר בהדרכה והשתתפות בתרגולים שמבוצעים גם הם מדי פעם. תרגולים והדרכות אלה מבטיחים את הידע בנוגע למה צריך לעשות ואיך צריך להתנהג בשעת שריפה בזמן שעות העבודה, מה שיכול להציל חיים.

אין להקל ראש בהדרכות שקשורות לבטיחות באש

התנהגות אחראית המבוססת על ידע ותרגול בשעת שריפה יכולה לעשות את ההבדל בין חיים למוות. כל מי ששוהה בבניין שיש בו שריפה צריך לדעת מה עליו לעשות, לאן עליו ללכת והיכן היציאה החוצה הכי קרובה למקום שבו הוא נמצא. זה בדיוק מה שצריך לעשות יועץ לבטיחות אש – לוודא שכלל העובדים יודעים מה לעשות ומה מצופה מהם. ברגע שהם ימלאו אחר ההנחיות הנדרשות – אין ספק שהם ישמרו על עצמם והנזק יתרכז ברכוש בלבד.

מחפשים יועץ בטיחות באש? אשר אביזמר הוא מי שאתם מחפשים, עם רישיון להעביר הדרכות במגוון נושאי בטיחות ועם ניסיון עשיר בתחום.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים