קורס עבודה בגובה חיפה

avizemer 03/10/2019

אנו בחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מציעים בין שאר שירותינו גם קורס עבודה בגובה חיפה. מדריך עבודה בגובה הפך למבוקש מכורח המציאות, זה לא פעם אחת שאנו יכולים לשמוע בחדשות אודות עובדים בגובה אשר נפלו ונפצעו במהלך עבודתם עקב חוסר זהירות או מחסור בפיקוח. לאור זאת בשנת 2008, נכנסו תקנות עבודה חדשות המסדירות את עניין העבודה בגובה. כיום כל העובדים העוסקים במלאכה זו חייבים בביצוע קורס בכדי להתחיל את עבודתם בגובה ולרענן את ידיעותיהם בתחום מידי שנתיים.

 

איזו הכשרה נותן קורס עבודה בגובה בחיפה

עבודה בגובה הינה עבודה אשר מתבצעת בגובה של 2 מטר ואף יותר. תחומי העבודה הרלוונטיים לעבודה בגובה כוללים: עבודה על סולמות, גגות, קונסטרוקציות, פיגומים, במות הרמה, עבודה בסלי הרמה ועבודה במקום מוקף (מקום שבו היציאה והכניסה הם אותו פתח, למשל בורות). דוגמאות לעבודות גובה כוללות מתקיני דודי שמש, מרחיקי יונים, מתקיני צלחות לווין, טכנאי מזגנים, עובדי פיגומים, מתקיני גגות רעפים  פנלים סולריים ועוד.

  • במהלך הקורס לומדים נושאים חשובים כגון עבודה בצורה נכונה ובטוחה בגובה ומתחת לפני האדמה במידת הצורך.
  • בחלק המעשי של הקורס לומדים על הציוד הנדרש לעבודה כזאת, כיצד לבחור אותו ולהתאימו למידות הגוף ולעבוד אתו בצורה האופטימלית. כמו כן, לומדים איך לעבוד עם הציוד על משטחים שונים כגון גגות או פיגומים.
  • לפני ההרשמה לקורס עבודה בגובה רצוי להתאים את תכני הקורס לעובד ולעבודה אותה אתם מבצעים. למשל חשמלאים ומתקיני מערכות תקשורת בדרך צריכים לעבור קורס הכולל לימוד על עבודה עם סולמות, במות מתרוממות, סלים להרמת אדם וגגות שטוחים בלבד, לעומת זאת עובדי אחזקה ועובדים על גגות שבירים למשל מתקיני דודים יצטרכו לעבור קורס עבודה עם סולמות, במות מתרוממות, סלים להרמה וגגות שטוחים ושבירים.

חשוב לציין כי יש לוודא כי לחברה אותה בחרתם יש אישור לביצוע הקורס והיא מוכרת על ידי משרד התמ״ת.

קורס עבודה בגובה חיפה

 

היכן ניתן למצוא חברה לביצוע קורס עבודה בגובה

חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מוכרת על ידי משרד התמ״ת להעברת קורס עבודה בגובה בחיפה. לחברתנו ניסיון רב במתן יעוץ בטיחות לחברות והעברת הדרכות בטיחות. צרו קשר היום לצורך הרשמה לקורס!

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים