הדרכת עובדים כיבוי אש ועוד

avizemer 15/08/2023

התנהגות נכונה בעת שריפה יכולה להציל חיים. לפעמים לא צריך אפילו לנסות לכבות את האש אלא רק לדעת לאן צריך ללכת על מנת להתרחק ממוקד השריפה והעשן ולצאת אל שטח פתוח. בדיוק לשם כך בכל משרד, ארגון או חברה חייבים לבצע לפחות פעם בשנה הדרכת עובדים כיבוי אש. בהדרכה זו העובדים יקבלו ידע בנוגע לשריפה, איך או לאן היא מתפשטת, איך מונעים מלכתחילה את התפרצותה של שריפה ומה לעשות בזמן אמת כאשר נקלעים למקום שמשתוללת בו אש. שמירה על הנחיות אלה וידיעה אודות מה צריך לעשות בשעת חירום יכולות להציל חיים ולמנוע קורבנות בגוף ובנפש.

מי יכול להעביר הדרכת עובדים כיבוי אש?

לא כל אחד יכול להגיע לארגון או מקום עבודה ולהעביר הדרכת עובדים כיבוי אש. זה חייב להיות מי שעוסק בתחום של התנהלות בשעת חירום, יועצת בטיחות וכזה שיש לו אישור ורישיון להעביר את ההדרכות האלה. הוא יכול להציע גם שירות נוסף של וידוא שנהלי ההתנהגות בשעת חירום של הארגון נכונים, מעודכנים ואפשר להמשיך לדבוק בהם או שמא כדאי לבצע בהם שינויים כאלה ואחרים. מי שמעביר הדרכה זו יהיה בעל ידע עשיר ומרשים אודות אירועי חירום שיכולים לקרות ומה כללי האצבע להתנהג בכל אחד מהם על מנת לשמור על הבטיחות ועל החיים של כל מי שנמצאים במקום.

החשיבות של הדרכות התנהגות בחירום

אנשים שמגיעים כל יום אל מקום העבודה שלהם לא בהכרח חושבים שעלול לקרות בו משהו רע. יחד עם זאת – תאונות עלולות לקרות כל הזמן ולכן תמיד חשוב לדעת מה צריך לעשות הן בשעת שריפה והן בכל סוג אחר של שעת חירום. הדרכת עובדים כיבוי אש כוללות התנסות באביזרים לכיבוי שריפות, חשיפת המיקום של אביזרים אלה וקבלת הנחיות מה לעשות בכל מקרה שקורה. כך העובדים לא נתונים ליד הגורל והם יודעים מה לעשות כדי לשמור על עצמם.

אשר אביזמר – יועץ בטיחות עם עבר עשיר במגזר הצבאי והציבורי כאחד, מעביר הדרכות התנהלות בשעת חירום וכיבוי אש.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים