כיצד יועץ בטיחות מפחית את הסיכון לתאונות עבודה?

avizemer 29/11/2022

תאונות עבודה הן תופעה כואבת במיוחד

ברוב רובם של המקרים ניתן למנוע את התאונה, והמפתח לכך הוא מודעות. יועץ בטיחות מפנה את תשומת הלב של המנהלים והעובדים אל הסיכונים הקיימים בכל סביבת עבודה, ובכך משפר באופן משמעותי את המצב. הבסיס למתן השירותים השונים של יועץ בטיחות הוא מיפוי נקודות הכשל האפשריות והצעת מענה אפקטיבי לכל אחת מהן. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד אמונה על מתן שירותי ייעוץ בטיחות לעסקים בכל תחומי הפעילות, מתוך אחריות מלאה לשלום העובדים בכל מקום.

* מודעות מרבית – מודעות מלאה לכל גורם סיכון מפחיתה במידה ניכרת את אותו סיכון. בהתאם יועץ הבטיחות בוחן את כל ההיבטים הרלוונטיים בתפעול העסק – למשל עבודה בגובה, שימוש בציוד כגון מלגזה, עבודה עם כימיקלים וכו' – ועל בסיס זה עורך הדרכות מתאימות לעובדים.

* שימוש בטוח בציוד וחומרים – יועצי בטיחות מכינים הנחיות מדויקות ומפורטות עבור עמדות העבודה השונות, המכונות שבהן נעשה שימוש ולמעשה לכל פעולה ופעולה, כך שהתפעול השוטף ייעשה באופן אחראי ובטוח.

* התאמה מלאה לתקנים – הידע בתחום הבטיחות מתרחב במהירות בשנים האחרונות. בהתאם משתנים התקנים הרלוונטיים וכל חברה מחויבת לפעול לפיהם. יועץ הבטיחות יספק למנהלי החברה ולבעליה את המידע הדרוש כך שהעסק או הארגון יעמדו בכל הדרישות העדכניות.

* הכנה אופטימלית לכל תרחיש – מרכיב נוסף בשירות של יועץ הבטיחות הוא גיבוש תוכניות יעילות למצבי חירום ובעצם לכל תרחיש שעלול לגרום לתאונה או נזק. התוכניות כוללות אמצעי זיהוי של מצבים מסוכנים כדי שאפשר יהיה להגיב להם במהירות רבה, צעדים להתמודדות עם הבעיה, דרכי מילוט ועוד.

יסודיות, אכפתיות ומקצועיות

שירותיו של יועץ בטיחות עשויים להיות נחוצים למטרה ספציפית – לדוגמה, נטרול מפגע מסוים או הכנת תיק מפעל. במקרים אחרים נדרש ייעוץ שוטף כדי להגיע לרמת הבטיחות הרצויה. בכל מקרה השירות חייב להינתן על בסיס אכפתיות אמיתית, יסודיות וכמובן בקיאות מקצועית רחבת היקף. עם אשר אביזמר בטיחות לעד תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שמתקיימים כל המרכיבים הנ"ל, ועוד נדבך בולט בייעוץ הבטיחות של החברה הוא התאמה אופטימלית לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים