למה חשוב לבצע רענון מלגזה?

avizemer 08/01/2023

הגלובליזציה ותרבות הצריכה הובילו לשינוע של אינספור סחורות בכל רחבי הגלובוס. בכל יום מועברים משטחים וקרטונים רבים ממקום למקום, ואחד האמצעים הנפוצים ביותר במסגרת הסחר הבינלאומי הוא מלגזה. כלי הרכב הצנוע במידותיו אבל רב היכולות מאפשר להעמיס מטענים כבדים ולהוביל אותם בתוך המפעלים ובמחסנים, בקלות וביעילות. השימוש במלגזה מחייב זהירות רבה, ולכן גם לאחר ההכשרה שעוברים נהגי מלגזות יש צורך ברענון שנתי. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד מבצעת רענון מלגזה תוך התייחסות לכל הנושאים הרלוונטיים ועל בסיס ניסיון נרחב.

* קיום החוק – על-פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (מסירת מידע והדרכת עובדים), יש לבצע רענון למפעילי מלגזות אחת לשנה.

* שליטה מחודשת בחומר – גם מפעילי מלגזות שעברו הכשרה יסודית ומקיפה, וכבר צברו ניסיון רב בעבודתם, עלולים לשכוח עם הזמן חלק מהכללים. הרענון מספק תזכורת אפקטיבית לגבי ההרגלים הנכונים, אופן פריקתה של סחורה, חניית מלגזות ועוד.

* עדכון לגבי תקנות חדשות – מאחר שתחום הגהות והבטיחות משתכלל כל הזמן, נדרשים רענונים שוטפים כדי שכל מי שמפעיל מלגזה יכיר את כל התקנות החדשות.

* הפקת לקחים – במסגרת הרענון ניתן להקדיש זמן ומחשבה לניתוח תאונות ואירועים חריגים, ולהפיק מהם את הלקחים הנדרשים.

* התייחסות ספציפית למאפייני סביבת העבודה – קורס מלגזה מקנה ידע כללי. רענון מלגזה מעניק תוספת חשובה: ידע לגבי הסיכונים הקונקרטיים בסביבת העבודה הספציפית.

העלאת המודעות

התועלות הרבות של רענון מלגזה הופכות אותו לחלק בלתי נפרד מתהליך שימור ושיפור היכולות של נהגי המלגזות. בהקשר זה חשוב לזכור כי השגרה עלולה לשחוק גם את הנהגים המיומנים והזהירים ביותר, וזאת בגלל שהנטייה הטבעית שלנו היא להמעיט בחשיבותם של סיכונים שלא מתממשים, מה גם שכולנו רוצים להאמין ש"לי זה לא יקרה". בהתאם לרענון המלגזה יש עוד תועלת משמעותית: העלאת המודעות לסיכונים האפשריים והיערכות לקראתם. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד עורכת את הרענון בהתאמה למאפיינים הספציפיים בכל מקום ומתוך תחושת אחריות. הרענון אורך 4 שעות, וכולל גם מענה מקצועי וסבלני לכל שאלה.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים