תוכנית ניהול הבטיחות

avizemer 01/08/2019

בניית תוכנית לניהול בטיחות

מטרתה העיקרית של התוכנית הינה לקבוע שיטה פרואקטיבית לניהול הבטיחות במקום העבודה. התקנה מנחה על בניית שנתית של תוכנית בטיחות שבה פירוט הנחיות לביצוע, תוך הכללתם של האחראים לביצוע ואישור סיכונים קבילים:

מדיניות הבטיחות להלן מתכונת התוכנית על פי התקנה:

  • תיאור מקום העבודה.
  • מבנה מערך הבטיחות והבריאות התעסוקתית.
  • ניהול סיכונים-צילום עמדות עבודה ובניית טפסי jsa.
  • הדרכות בטיחות ובריאות תעסוקתית.
  • בדיקות תקופתיות לציוד ולחומרים.
  • בדיקות רפואיות תעסוקתיות.
  • קביעת וחידוש הרשאות.
  • פעולות שונות נוספות לארגון הבטיחות.
  • ריכוז הוראות ונהלים.

עיקר התוכנית מדבר על ניהול הסיכונים, וחלוקתם לרמת הסיכון על פי הסתברות וחומרת התרחיש בתוכנית זו נבחין בנקל בין הסיכונים החמורים ו- הסיכונים הקבילים. התוכנית תיבנה רק על ידי מי שהוסמך לכך על ידי מנהל הבטיחות והבריאות.

אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ תבצע את התוכנית במינימום זמן ומקסימום איכות

מידע נוסף בנושא

יצירת תוכנית ניהול הבטיחות – היא השלב הכי חשוב בהקמת עסק

הערך המרכזי של תוכנית ניהול הבטיחות בכל בית עסק באשר הוא, היא ההגדרה הרשמית של גבולות הגזרה לפעילות של אנשי הצוות השונים. בדיוק כמו שאתם מעוניינים ליצור נהלים לשירות הלקוחות או למחלקת משאבי אנוש, גם אנשי השטח הוא אנשי הלוגיסטיקה והמפעלים חייבים לעבוד לפי נהלים ברורים במהלך יום העבודה. ההבדל היחיד הוא שאנשי שטח נמצאים בדרך כלל ברמת סיכון הרבה יותר גבוהה ולכן החשיבות של תוכנית ניהול הבטיחות היא גם חשיבות ברמה הבריאותית הגבוהה ביותר.

תכנית ניהול הבטיחות כוללת את האופן שבו מאחסנים סחורות או דברים מסוכנים בחלל בית העסק שלכם, את האופן שבו ניתן וצריך לבצע כל פעולה מקצועית בצורה בטוחה ואפילו את ההגדרות היומיומיות לביצוע בדיקות תקינות לכל המערכות הטכניות איתן אתם עובדים. זוהי חשיבה מקיפה על כל המערכת שלכם, מתוך רצון למנוע אירועים מסכני חיים בסביבת העבודה או כתוצאה מן העבודה. כך שיש לכך חשיבות מאוד גדולה לאופן פעילות העסק שלכם ולאופן שבו אתם תגיעו להישגים כלכליים איכותיים יותר.

תוכנית לניהול בטיחות

הדרישה הבסיסית של כל עובד ושל כל לקוח בעולם התעשייה היא לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר שומרים על בטיחות במהלך כל שלבי העבודה. בתור מנהלים של חברה גדולה אתם אחראים על כל מה שמתרחש בין כתלי הארגון שלכם ואל מול הלקוחות השונים, גם בנושא הבטיחות בעבודה. בכדי לצמצם עד כמה שאפשר את ההיתכנות של אירועים מסכני חיים, אתם צריכים לעבוד באותה צורה שיטתית שבה פועלות כל המחלקות האחרות בעסק שלכם – בעזרת תוכנית ניהול הבטיחות שמלווה אתכם בכל שלבי העבודה. ההקמה והתכנון של תוכנית ניהול בטיחות, היא משימה אותה אתם רוצים לבצע בעזרת אנשי מקצוע מומחים, ולכן מומלץ לפנות לאנשי הצוות המקצועי של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ.

הכנת תכנית לניהול הבטיחות – חשיבה אסטרטגית שמצילה חיים

תפיסה אסטרטגית בעולם הבטיחות בעבודה היא ממש לא מילה גסה. ולכן אתם רוצים וחייבים לשבת ביחד עם אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום כיום, וליצור תוכנית מיגון הבטיחות של העסק שלכם. בעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, ניתן לפצח את הנושא ולאפשר לכל אדם ובכל תנאי לצלוח את האתגר של סביבת עבודה מסוכנת מידי יום ביומו על הצד הטוב ביותר.

תוכנית לניהול הבטיחות

אם יש לכם עסק או מקום עליו אתם אחראיים ואתם צריכים ניהול בטיחות מקצועי, אתם צריכים לקחת את שירותיהם של המומחים בתחום. חברת "אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ", היא החברה המובילה בישראל בתחום מזה שנים ארוכות, היא שמספקת שירותים לגופים המובילים במשק הישראלי ונהנית מאין ספור פידבקים חיוביים. בחירה ב"אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ" היא בחירה בטוב ביותר, בבטיחות ברמה מקצועית, הכשרות איכותיות ומפורטות, ואנשי מקצוע משכמם ומעלה. בחירה בחברה הזו היא בחירה עסק בטוח עבורכם, עבור העובדים שלכם ועבור כל מי שנוגע אליו.

בניית תוכנית לניהול הבטיחות גם בעסק שלכם

אז מה בעצם כוללת תוכנית לניהול הבטיחות? התוכנית למעשה כוללת בין השאר בדיקות תקופתיות תעסוקתיות של העובדים, ככה שאפשר יהיה לדעת מה מצבם והאם הם כשירים פיזית לעבודה ואף האם הם זקוקים לקורסי ריענון בטיחות בנושאים שונים כמו עבודה בגובה. היא כוללת גם בדיקה תקופתית של הציוד והחומרים השונים המשומשים בבית העסק או המפעל, מה שיוודא את התקינות שלהם ויקטין את הסיכויים לפגיעה בגלל כלים פגומים. כמו כן, קביעת הדרכות בטיחות לעובדים כמו גם בריאות תעסוקתית הן חשובות, ואף להאציל סמכויות בתחום הבטיחות תוך מתן הכשרה מתאימה- נאמני בטיחות ועוד. עמידה בתקנות הקבועות בחוק ואף הגדלת ראש על מנת למנוע אסונות תוך ביצוע פעולות מניעה ושימור אמורים לתת מענה ראוי לסיכונים שונים שקיימים בכל מתחם עבודה.

תוכנית ניהול הבטיחות הטובה ביותר

בכל מה שנוגע לבטיחות במקומות עבודה, אתרי בנייה, מפעלים או עסקים אחרים יש שתי אפשרויות- אפשרות אחת היא לחכות שתקרה תאונה, ללמוד ממנה, להפיק את הלקחים ולהטמיע את המסקנות בקרב העובדים. והאפשרות השנייה היא שיטת גישה פרו אקטיבית, גישה בה מנהלים מראש את כל מה שנוגע לבטיחות ככה שלא מחכים לתאונה או אסון שיקרו אלא מונעים אותם מראש. בשביל למנוע שאסון  יקרה צריך תוכנית ניהול הבטיחות מסודרת ומאורגנת, תוכנית בה יכללו כל האמצעים להתמודדות עם סכנות כמו גם פירוט של הסכנות עצמן.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים