קורס עבודה בגובה בצפון

avizemer 03/10/2019

במידה ואתם מעוניינים ברישום שלכם או של העובדים שלכם לקורס עבודה בגובה בצפון, כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא להירשם לקורס המועבר על ידי חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ". לאור ריבוי העובדים הנפגעים מנפילה מגובה במהלך עבודתם, החליטו הרשויות הרלוונטיות כי כל עובד העובד בגובה צריך לעבור הסמכה מתאימה. כיום, קיימות חברות רבות בשוק שמעבירות קורס עבודה בגובה.

 

דגשים לקורס עבודה בגובה בצפון

עבודה בגובה מוגדרת ככל עבודה המתבצעת מעל גובה של שני מטרים ושיש בה סכנת נפילה ופגיעה בעובדים.  עבודה זו מחייבת הדרכה לעבודה בגובה. עובדים הצריכים לעבור קורס עבודה בגובה כוללים:

  • כל מי שמתכוון לעבוד בגובה של 2 מטרים ומעלה כאשר קיימת סכנת נפילה.
  • עובד בעבודה המתבצעת מעל משטח מסוכן שאינו מגודר ומאובטח.
  • עובד בעבודה שיש בה הטיית גוף העובד בזווית מעל 45 מעלות מעבר למעקה בטיחות.
  • עובדים הנעזרים בכלים כמו מלגזה או סל להרמת אדם, וכן עובדים העומדים במסגרת עבודתם על גבי במות הרמה, מתקיני פיגומים או עובדים על גבי גגות איסכורית, שטוחים או משופעים
  • בסיום הקורס, ולאחר מעבר הדרכות בטיחות לעובדים הן עיוניות ומעשיות, המשתתפים מקבלים תעודת הסמכה באישור משרד התמ״ת. התעודה תקפה עד שנתיים ויש לחדשה כל שנתיים. מי שלא חידש את התעודה כעבור שנתיים לא יהיה רשאי לעבוד בגובה.
  • חשוב לברר טרם ההרשמה האם מוסד הלימודים בו אתם מתעניינים מוכר ומאושר על ידי משרד התמ״ת.

קורס עבודה בגובה בצפון

איזו חברה מומלצת לביצוע קורס עבודה בגובה

חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" , יועץ בטיחות מומחה ,  הינה חברה המוסמכת על ידי משרד התמ״ת להעברת קורס עבודה בגובה בצפון.

חברתנו מתגאה בהיותה חברה מקצועית המעניקה את השירות המקצועי והאמין ביותר ללקוחותיה.

אנחנו מחויבים בשמירה על בטיחות וגיהות העובדים בכל מוסד המחויב לכך מכורח החוק ומכורח האחריות האישית. אם הבטיחות זורמת בעורקכם, צרו איתנו קשר עוד היום לצורך קביעת שיחת יעוץ והכוונה ולשם קבלת פרטים נוספים אודות קורסי הבטיחות השונים המוצעים לכם.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים