מה הופך הדרכות בטיחות בעבודה למועילות באמת?

avizemer 12/02/2023

סביבת עבודה בטוחה היא אינטרס מובהק הן של העובדים והן של המנהלים והמעסיקים. למרות זאת, טבע האדם הוא להתעלם מגורמי סיכון אפשריים – שאיפת הלב היא להרגיש נינוחות ולהאמין ש"לי זה לא יקרה". גם השגרה שוחקת את הזהירות המתבקשת, משום שכשמבצעים את אותה פעולה שוב ושוב, ולא נגרם שום נזק, נוצרת אמונה שגם בפעם הבאה לא ייגרם נזק גם בלי קשר להקפדה על כל כללי הבטיחות. הדרכות בטיחות בעבודה מחזירות את רמת הזהירות לרף הרצוי, ומעלות את המודעות לכל מה שעלול להשתבש – כדי שההתנהלות תהיה חכמה באמת. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד מעבירה הדרכות בטיחות מזה שנים רבות, למגוון רחב של עסקים וארגונים, על בסיס בקיאות מעמיקה בתחום.

* ידע – ובפרט בכל הנוגע לחוקים ולתקנות הבטיחות. חשוב לזכור שכל החוקים והתקנות נקבעו על בסיס למידה מעמיקה, ובפרט חקר יסודי של אירועים שהובילו לנפגעים בעבודה או לכמעט נפגעים. היכולת ללמוד מניסיון של אחרים, ובעיקר מטעויות וכשלים, היא אחת המפתחות העיקריים להצלחה באופן כללי ובמיוחד כשהמטרה היא מקסימום בטיחות.

* בקיאות בענף הספציפי – בכל מקום עבודה ישנם סיכונים אחרים ונקודות כשל שונות. בהתאם הדרכת בטיחות מועילה היא כזו שמבוססת גם על בקיאות בענף הספציפי, לצד הבקיאות הכללית.

* יכולות הדרכה גבוהות – כמו כל הדרכה, גם הדרכת בטיחות בעבודה מחייבת יכולת להעביר את הידע באופן ברור וקל להבנה, כך שכל אחד ואחת מהעובדים יבינו בדיוק מהם הסיכונים שאיתם הם מתמודדים, ואיך להתמודד איתם נכון.

ניסיון רחב היקף ומחויבות מלאה

הדרכות בטיחות בעבודה מחייבות כאמור בקיאות רבה ולא פחות חשוב, ניסיון רלוונטי במתן שירות זה לעובדים ולעובדות. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד מבצעת הדרכות בטיחות מכל הסוגים במגוון רחב מאוד של ענפים, ועושה זאת מתוך מחויבות מלאה לכל לקוח. המודעות לגודל האחריות – שכן בסופו של דבר הדרכה זו היא אחד הכלים המשמעותיים ביותר להעלאת רמת הגהות והבטיחות במקום העבודה – תורמת אף היא לאיכות ההדרכה.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים