יועץ בטיחות – הופך את מקום העבודה לבטוח יותר

avizemer 01/08/2019

אשר אביזמר, מייסד חברת בטיחות לעד בע"מ, הינו יועץ בטיחות מנוסה אשר יכול לסייע לכם לשמור על בטיחותם של העובדים שלכם ושל הציוד אשר נמצא במקום תעסוקתכם.

כיום, החוק במדינת ישראל מחייב כל מעסיק אשר מעסיק מעל ל – 50 עובדים, להשתמש בשירותיו של ממונה בטיחות אשר יקפיד להעביר לעובדים במקום את כל תקנות הבטיחות שיש לשמור עליהם.

חשוב לזכור כי קיימת דרך למנוע פגיעות ותאונות שונות במקום העבודה. לשם כך, אתם תזדקקו לשירותיו של יועץ בטיחות מקצועי.

חלק מהשירותים של יועץ /ממונה הבטיחות יכללו בדיקה שהנושאים הבאים אכן מתקיימים:

  • הדרכת עובדים לבטיחות – הדרכה יסודית אשר נוגעת בכל הגורמים שעלולים לסכן את העובדים יכולה להיות הגורם שימנע תאונות עבודה. היכולת של העובדים להיות מודעים לסיכונים והיכולת שלהם להתמודד איתם או למנוע אותם מלכתחילה יכולה לסייע בהגנה על חיי אדם ועל הציוד אשר נמצא במקום.
  • שימוש בציוד מגן – יועץ/ממונה בטיחות יוודא כי המעסיק ממלא את חובותיו ומספק בעבור העובדים את הציוד הדרוש על מנת להבטיח את קיומה של עבודה תקינה ובטיחותית. על העובדים להקפיד כי הם אכן משתמשים בכל ציוד המגן העומד לרשותם על מנת שלא להעמיד את עצמם בדרכה של סכנה.

באחריות העובדים להחליף את הציוד בשעת הצורך:

  • איתור פגמים וטיפול בהם – יועץ/ממונה הבטיחות יכול לסייע לכם להבחין בהפרות בטיחות שאולי לא הייתם מודעים אליהם קודם. מפגעים אשר עומדים בדרך אל פתחי מילוט, חומרים מסוכנים אשר לא מאוכסנים כראוי ועוד.

מונעים טעויות אנוש

אחוז גבוה מאוד מהתאונות אשר מתרחשות במקום העבודה הן תוצאה של חוסר זהירות, פזיזות או חוסר מודעות לסכנה.

על מנת למנוע תאונות מיותרות אלו, אתם יכולים להיעזר בשירותיו של אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ.

היכולת למנוע אסון נמצאת בידיים שלכם, כל שאתם צריכים לעשות זה לפנות לגורמים הנכונים על מנת לקבל את ההדרכה המתאימה ביותר לכם ולעובדים שלכם ועל ידי כך לאמץ את פעולות המניעה הדרושות בכדי לשמור על הבטיחות.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים