קורס עבודה בגובה תל אביב

avizemer 03/10/2019

 אנו בחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מוסמכים בהעברת קורס עבודה בגובה תל אביב. לאחרונה אנחנו שומעים בחדשות באופן תדיר על עובדים בגובה אשר נפצעים ונהרגים. לאור זאת, הרשויות במדינת ישראל, החליטו כי לאור ריבוי תאונות העבודה ובשל הסכנות הכרוכות בעבודה בגובה יש צורך בהסמכת עובדים בעבודה בגובה.

 

מי מתאים לעבור קורס עבודה בגובה תל אביב?

עבודה בגובה מוגדרת ככל עבודה שבשלה עלול העובד ליפול לעומק של שני מטרים או יותר. קורס עבודה בגובה הוא קורס שנועד לאילו המעוניינים לעבוד בעבודות גובה. למשל עובד סנפלינג המעוניין לפתוח עסק לניקוי חלונות ברבי קומות או עובדי חשמל העובדים על תיקון קווי מתח גבוהים. הקורס מתאים למועמדים ללא כל רקע בתחום ולעובדים העוסקים בתחום המעוניינים לשפר את יכולתם המקצועית ואת תנאי הבטיחות שלהם.

 

בקורס לומדים לתפעל ציוד רלוונטי, כיצד לאתר סכנות ולהתמודד איתן, שימוש באמצעי מיגון וכדומה.  קיים תרגול מעשי הכולל בחירת ציוד מגן והתאמתו למידות המועמד, עבודה נכונה עם ציוד המגן בתחומים שונים כגון גגות, במות הרמה ופיגומים. לאחר מעבר הקורס מקבל העובד תעודת הסמכה אשר תקפה לשנתיים ויש לחדשה באמצעות ריענון הקורס אחת לשנתיים.

 

הקורס מועבר באמצעות מדריכים אשר הוסמכו כמדריכי עבודה בגובה ע״י מפקח עבודה ראשי. כל מדריך רשאי להדריך עד עשרים וחמישה עובדים ולבצע תרגול מעשי עם עד עשרה עובדים בלבד. חשוב לבחור חברה מקצועית אשר תעניק לכם את ההכשרה לה אתם זקוקים.

 

לפני שאתם בוחרים לבצע קורס עבודה בגובה כדאי להתייעץ עם חברים או עם יועץ בטיחות מנוסה בכדי לבחור את החברה המתאימה לכם. כדאי כמובן לעשות חיפוש באתרי אינטרנט ולחפש המלצות על עסקים המעבירים את הקורסים הללו.

קורס עבודה בגובה תל אביב

 

קורס עבודה בגובה תל אביב – שומרים על בטיחות גם בגובה

״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מורשית להעברת קורסים וביניהם קורס עבודה בגובה תל אביב בהדרכת מדריך עבודה בגובה מנוסה. נושא הבטיחות בעבודה הוא המנוע מאחורי חברת ״״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" ואנחנו מתחייבים לעשות את כל הניתן על מנת לשמור על בטיחות העובדים.

אם אתם רוצים ללמוד על בטיחות מהטובים ביותר, צרו קשר עוד היום!

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים