ממונה בטיחות בעבודה – כל הנקודות שחשוב לכם לדעת

avizemer 01/08/2019

היום כל מקום עבודה המונה יותר מ – 50 עובדים מחויב על פי החוק להעסיק ממונה בטיחות בעבודה. חשוב לציין כי ממונה הבטיחות חייב להיות איש מקצוע שהוסמך על ידי משרד התמ"ת, בכדי לעמוד בדרישות החוק. חברת בטיחות לעד בע"מ בראשותו של אשר אביזמר, מספקת לכל מוסד, ארגון או מפעל את ממוני הבטיחות האיכותיים והמוכשרים ביותר. החברה עובדת אך ורק עם אנשי מקצוע מיומנים, בעלי רקע טכני ותואר אקדמאי, במטרה לספק לכל מקום עבודה את אחראי הבטיחות המוצלח ביותר לתפקיד. לממונה הבטיחות במקום העבודה ישנם תפקידים רבים, כאשר העיקרי שבהם הוא לשמור על סביבת עבודה בטוחה ונעימה לעובדים.

כאמור, לממונה הבטיחות במקום העבודה ישנם תפקידים רבים ושונים, אך המטרה הכללית שלו היא לשמור על בטיחות הגוף והרכוש הן של העובדים והן של מקום העבודה. הממונה אחראי לאתר במקום העבודה את כל מפגעי הבטיחות האפשריים, ולדווח על כך באופן מידי למעסיק. בנוסף לכך, הממונה על הבטיחות חייב להנהיג סדרי בטיחות וגהות נאותים בכל הקשור באופן ביצוע העבודה, סידור ואפסון הסחורה ועוד. הממונה אחראי על יצירת מערך הדרכות בטיחות לעובדים, והן העברת ההדרכות עצמן. חשוב לוודא כי ההדרכות יהיו בהירות וברורות, על מנת להעביר לעובדים את הידע והכלים לעבודה יעילה ובטיחותית. הממונה אחראי על חקירת תאונות עבודה שונות, הפקת לקחים מהאירוע ודיווח מפורט למעסיק.

לסיכום, חברת בטיחות לעד בע"מ מציעה לכל ארגון, מוסד או מפעל את ממוני הבטיחות המנוסים והמקצועיים ביותר בתחום. מדובר על חברה וותיקה ומוכרת, הידועה במוסר עבודה גבוהה ועמידה קפדנית בלוחות זמנים. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר עוד היום דרך האתר או מספר הטלפון.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים