מדריך עבודה בגובה

avizemer 12/09/2019

עבודה בגובה מתאפיינת בסיכונים מסוימים, וחשוב לדעת לבצע אותה באופן מושכל ובטיחותי. מי שמופקד על הכשרת העובדים שחלק משגרת יומם הוא שהייה בגבהים של 2 מטר ומעלה, עבודה מעל משטחים מסוכנים ולא מגודרים או שימוש בבמות הרמה, מלגזות, פיגומים וכו' הוא מדריך עבודה בגובה – וחשוב מאוד שיהיה זה איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון רב בתחום. אשר אביזמר שירת בתפקידים רלוונטיים כקצין בחיל האוויר ומאז שהקים את בטיחות לעד בע"מ העביר מאות הדרכות.

מה מלמד אתכם מדריך עבודה בגובה?

קורס עבודה בגובה מקנה ידע עיוני נרחב וכלים מעשיים יקרי ערך במגוון רחב של נושאים. ביניהם:

* היכרות עם משטחי עבודה רלוונטיים – גגות שבירים, פיגומים, במות הרמה, קונסטרוקציות שונות ועוד.

* ציוד המגן הבסיסי – והשימוש בו.

* מערכות למניעת נפילות – אופציה חשובה לעובדים על גגות שטוחים ובתוך סלי הרמה.

* מערכות לבלימת נפילות – שנועדו להגן על מי שעובד על סולם גבוה, משטחים שעלולים להישבר ועל קונסטרוקציות שונות.

* חללים מוקפים – אזורים שעלולים לשרור בהם תנאים בעייתיים ועל כן חשוב לדעת כיצד לגשת אליהם ואיך לצאת מהם. בין החללים המוקפים שמדריך בטיחות מיומן מכשיר את העובדים להתמודד איתם נכון: בורות, מרתפים, תעלות ביוב, מכלי אחסון, מקומות ניקוז סגורים ועוד.

* חילוץ – כולל תרגול הדרכים השונות לחלץ עמיתים לעבודה שנקלעו למצוקה באופן האפקטיבי ביותר כמו גם הבטיחותי ביותר.

עבודה בגובה הדרכה מקצועית ע"י הצוות של אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ

מדריך עבודה בגובה מוסמך – מקסימום ידע, אחריות ורצינות

קורס בטיחות לעובדים בגובה מונע תאונות מיותרות, מקנה לעובדים את כל מה שהם זקוקים לו כדי להגן על עצמם ומאפשר למנהלים ולבעלי חברות שמעסיקות עובדים בגובה להתנהל בשקט נפשי מרבי.

אשר הוא מדריך עבודה בגובה עתיר ניסיון, ואיתו העובדים שלכם בידיים טובות במיוחד – הן בזכות הניסיון המגוון שלו שבא לידי ביטוי בכל קורס, והן בזכות הרצינות שמאפיינת את ההתנהלות המקצועית שלו. הלמידה המתמדת של אשר אביזמר, המייסד והבעלים של בטיחות לעד בע"מ, מבטיחה מקסימום ידע לכל משתתפי ההדרכה, והגישה האחראית והמחויבת שלו מחלחלת אליהם ותורמת אף היא לתועלת הרבה שמופקת מהקורס.

מידע נוסף בנושא

האיש הנכון במקום הנכון – מדריך עבודה בגובה

השירותים אותם מספק מדריך עבודה בגובה, באים לידי ביטוי בכמה וכמה תחומי עיסוק, שיכולים לשפר לאין שיעור את אופן הפעילות של הצוות שלכם. ראשית לכל, מדריך עבודה בגובה מעניק לאנשי הצוות את היכולת לתפעל כלים כבדים על פי סדר עבודה קבוע במינימום נזק לכלי ולסביבה. כך למשל, מפעילי מנופים יכולים לשמור על איזון משקלים מושלם, גם תחת תנאי מזג אוויר קשים, לאורך זמן בשביל להפוך את אתר הבנייה למרחב עבודה בטיחותי. כמו כן מדריך עבודה בגובה מביא את כל החידושים ואת כל הכלים הקיימים בתחום הבטיחות והגהות, כמו גם בתחום הבטיחות אישית, לידיעתם של אנשי הצוות. מדובר במידע חשוב העוסק, בין היתר, בשימוש בקסדות ובמגינים, לבישת ריתמות בטיחות ואפילו מיקום של ציוד תאורת חירום בתוך חלל הפנים של הנכס עליו אתם עובדים.

מדריכי עבודה בגובה

על פניו, יש תפיסה לפיה עבודות מקצועיות בגובה לא מחייבות הכשרה מיוחדת כל שהיא. בין שמדובר על עבודות ניקיון בעזרת סנפלינג, עבודות צביעת בתים או עבודות מנופים להקמת מבנים גבוהים במיוחד – זוהי תפיסה שגויה שמסכנת את כל מי שעובד בתחום. נכון להיום, דווקא בגלל התפיסה השגויה, יש יותר ויותר אירועים מסכנים חיים איתם צריך להתמודד ויפה שעה אחת קודם. בשביל לטפל בבעיה הבטיחותית הזו, האחריות שלכם בתור מנהלי העבודה היא להזמין מדריך עבודה בגובה שיגיע אל אתר הבנייה או אל המקום בו אתם עובדים ויעזור לאנשי הצוות שלכם להבין איך הם יכולים לעבוד בצורה הכי טובה שיש. ניתן להזמין את השירות החשוב מהצוות המקצועי של חברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ.

מדריך עבודה בגובה רשום יעזור לכם לבצע החלטות קטנות שמשנות את כל המשחק

כאשר נמצאים כמה אנשי צוות בודדים גבוה בשמיים, והם צריכים לבצע עבודות בנייה או תחזוקה קריטיות, אין שום מקום למשחקים או להתנהלות שהיא לא פחות ממקצועית. ועל כן, בתור מנהלים אתם לא רוצים להשאיר מקום לספק, בכל מה שנוגע לאופן העבודה הבטיחותית ביותר שאתם מצפים לקבל. בעזרת ליווי אישי ומקצועי של אנשי הצוות בחברת אשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ, תוכלו להעניק לצוות שלכם את כל הידע אותו הם צריכים בשביל לעלות לגובה ולחזור בשלום לקרקע. בסוף ההכשרה הפרונטלית מתבצעת עבודה ובחינה מעשית.

למצוא את המדריך הנכון

יש לא מעט מדריכי עבודה בגובה, אבל אם אתם וודאי לא רוצים רק לסמן וי על המטלה, אלא באמת ללמוד דברים חשובים ומצילי חיים. על מנת שתהיה הדרכה מועילה באמת אתם צריכים מדריך עם ניסיון ורזומה עשיר בתחום, או במילים אחרות- אתם צריכים חברה שמומחית בתחום ותספק לכם את המדריך האידיאלי למטרה מקודשת זו.  אתם צריכים את חברת "אשר אביזמר – בטיחות לעד בע"מ", חברה שיש לה ניסיון של שנים ארוכות בהדרכות עבודה בגובה, כמו גם הדרכות בטיחות, הדרכות בטיחות באש ואחרות.

מה בעצם מלמד מדריך עבודה בגובה?

אם אתם בעלי עסקים בתחומים כמו בנייה, ניקוי חלונות או כל תחום בו מתרחשת עבודה בגובה, וודאי הבנתם שאתם צריכים את שירותיו של מדריך עבודה בגובה– ועכשיו נשאר לכם רק למצוא אחד. אבל רגע לפני, חשוב להבין מה הוא למעשה מלמד ומתרגל- המדריך יעביר קודם כל את החומר בצורה תיאורטית, הוא יסביר על הסכנות ויראה את האמצעים השונים לשמירה על הבטיחות הראויה. לאחר מכן הוא יעבור לשלב המעשי, השלב בו לומדים כיצד ללבוש את ציוד הבטיחות הרלוונטי, לומדים לעבוד איתו ולהשתמש בו. רק לאחר שהעובדים ידעו איך לעבוד בצורה נכונה ויבדקו על כך על ידי המדריך העומד בדרישות, העסק יקבל תעודה שמאשרת שמותר לעובדיו לעבוד בגובה.

מדריך עבודה בגובה ישמור על הבטיחות שלכם

חברות בנייה רבות מעסיקות עובדים שעובדים בין השאר גם בגובה, כמו גם בעלי עסקים לניקוי חלונות חיצוניים לגורדי שחקים ובניינים גבוהים, חברות להתקנת שלטים לעסקים או שלטי חוצות. יכול להיות שיש לכם מפעל או מחסן בו עובדים מורמים לגובה על ידי סל אדם על מנת לסדר סחורות או לבצע עבודות כאלה ואחרות. בכל מצב בו עובד שלכם עולה לגובה של מעל ל-2 מטרים, אתם צריכים את שירותיו של מדריך עבודה בגובה שילמד את העובדים שלכם איך לעשות את זה נכון-  איך להשתמש באמצעי הבטיחות השונים ואיך לסיים את העבודה בשלום בלי לקחת סיכונים מיותרים. כמו כן, בעלי עסקים המעסיקים עובדים מחויבים על פי חוק להעביר לעובדי הגובה שלהם הדרכות בטיחות שגרתיות על מנת למנוע את האסון הבא.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים