יועצי בטיחות ונגישות בחיפה

avizemer 03/10/2019

 לצורך קבלת שירותם של יועץ בטיחות ונגישות בחיפה מומלץ יהיה לפנות לחברת ״ אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ״. יועץ בטיחות כיום הוא חלק בלתי נפרד מתכנון ובניה של מבנים שונים ומהווה חלק חשוב מתחזוקת המבנים וחינוך העובדים בו לבטיחות. כיום חלק נוסף מהליכי התכנון והבניה של מקומות חדשים כולל הנגשת מבנים, תשתיות וסביבה.

 

מה צריך לדעת אודות יועצי בטיחות ונגישות בחיפה?

  • יועץ בטיחות יכול להתמחות במגוון תחומים כגון בטיחות במוסדות חינוך, בטיחות בבריכה, בטיחות במקום העבודה, או בטיחות לאירוע המונים.
  • יועץ בטיחות, כפי ששמו מרמז, אמון על בטיחות העובדים או הנוכחים במקומות הללו. תפקידו הוא לבדוק, להעריך, ולתת חוות דעת על ליקויים וסכנות ולעיתים אף לבצע הדרכת בטיחות לעובדים וההנהלה או התלמידים.
  • הנגשה נקראת הנגשת מבנים, תשתיות וסביבה (מתו״ס) על ידי גורמים מקצועיים.
  • בהתאם לתיקון מספר 2 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות נקבע כי תהליך הנגשת המבנים חייב להיעשות על ידי מורשה להנגשה. עקב תיקון בחוק, קיימת דרישה הולכת וגוברת להכשרת אנשי מקצוע מורשי נגישות.
  • תפקיד יועץ נגישות הוא לבדוק תכניות, ללמוד את התיקונים הצריכים להתבצע במבנה לצורך הנגשה ולתת הנחיות כיצד לבצע את התיקונים. בסופו של דבר, עליו לתת אישור נגישות למבנה.
  • יעוץ נגישות ניתן בהתאם למבנה או העסק ולסביבה, וכמובן בהתאם לתקנות התכנון והבנייה וחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
  • יעוץ נגישות ניתן במקרים הבאים: למבנים חדשים ומבנים קיימים, לרישוי עסקים, לפיתוח תשתיות ולמקומות ציבוריים.
  • שני התחומים הללו, כלומר יועץ בטיחות בעבודה ויועץ הנגשה, הינם תחומים משמעותיים מאוד בתחום הבטיחות וחשוב מאוד למצוא את היועצים הנותנים את השירות המקיף והאמין ביותר לצורך בטיחותכם.

 

יועצי בטיחות ונגישות בחיפה

 

לאן כדאי לפנות לשם מציאת יועצי בטיחות ונגישות?

חברת  "אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ״ מספקת מגוון רחב של פתרונות לבטיחות בעבודה ובכלל זה יועצי בטיחות ונגישות בחיפה.

חברתנו מודעת לעובדה כי בטיחות ונגישות הם תחומים חשובים ביותר, ולכן אנחנו לא מתפשרים ונותנים את השירות המקצועי ביותר של יועצי בטיחות ויועצי נגישות מורשים בלבד.

צרו עמנו קשר עוד היום לצורך הכוונה וייעוץ.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים