יועץ בטיחות למוסדות חינוך

avizemer 03/10/2019

בין השירותים שחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מספקת ניתן למצוא גם את שירותיו של יועץ בטיחות למוסדות חינוך. מוסדות חינוך רבים ממוקדים במבנים ובחצרות אשר אינם עומדים בדרישות הבטיחות הנדרשות. בכדי שמוסדות אלו יקבלו רישיון עסק יהיה עליהם לעבור מבדק בטיחות מקצועי. בכדי לעבור את המבדק יש צורך לענות על השאלה האם קיים פער בין התשתית לבין הדרישות הנדרשות אחרת לא ניתן לפתוח את המוסד בתחילת הלימודים, כאשר על שאלה זו יענה יועץ הבטיחות.

מה נדרש מיועץ בטיחות למוסדות חינוך?

מוסדות החינוך מכילים אוכלוסייה מגוונת כגון ילדים, נוער, מתבגרים ומבוגרים. דרישות משרד החינוך דורשות שבכל מוסד חינוכי יש ליישם רמת בטיחות מושלמת. הייעוץ צריך לכלול את הבאים:

  • מבדק בטיחות ראשוני – בוחן את המבנה וסביבתו (חצר בית הספר, מתקני שעשועים, חלונות, בטיחות אש, יציאות חרום מתקני ספורט ).
  • אישור בטיחות למשרד החינוך – דו״ח מקצועי המופק לאחר המבדק הראשוני אשר מפרט את הליקויים על פי דרגת חומרה. לאחר תיקון הליקויים, מופק אישור שנשלח למשרד החינוך בכדי לעמוד בדרישות חוזר המנכ״ל.
  • אישור בטיחות לשם יציאה לקייטנות מטעם בתי הספר – על פי דרישות החוזר.
  • הדרכת בטיחות – ביצוע הדרכות עבור צוות העובדים. ההדרכות כוללות הסברים על אחריות השלטון המקומי בתחום בטיחות המוסדות החינוכיים, והאחריות של כל אחד מעובדי המוסד.
  • למוסדות להשכלה גבוהה – שירות היועץ יכלול את הכרת המוסד על בוריו כולל המערכות הפועלות בו, כמות הנוכחים, יציאות חירום וכדומה.

שימו לב, ניתן לבחור יועץ בטיחות מתוך רשימת יועצי בטיחות המאושרים על ידי משרד החינוך לביצוע מבדקי בטיחות במוסדות החינוך השונים.

יועץ בטיחות למוסדות חינוך

יועץ בטיחות למוסדות חינוך – בטיחות מעל הכל!

חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מתמחה בבטיחות וגהות העובדים ויכולה לספק יועץ בטיחות למוסדות חינוך. בין אם אתם זקוקים לאישור בטיחות למשרד החינוך, הדרכות בטיחות לעובדים או יעוץ בשלב הקמת המוסד, נוכל לייעץ לכם בכל שלב ברמת הגבוהה ביותר. אצלנו הבטיחות היא מעל הכל והצוות המקצועי שלנו ידאג לספק מבדק קפדני ואיכותי שבו יבדקו כל אזורי המבנה. בנוסף נספק לכם מגוון פתרונות בטיחות שיענו על כל צורך שלכם.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים