יועץ בטיחות לבריכה

avizemer 03/10/2019

 במידה ותרצו לבנות בריכה מומלץ יהיה לפנות לחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" לצורך קבלת שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה למצילים  לבריכה. בילוי בבריכה מהווה מקור הנאה בעיקר בימות הקיץ החמים במדינתנו. למרות שקיים רושם שמקומות אילו לרוב בטוחים, חשוב להבין כי אורבות שם מספר סכנות, ולא רק סכנת טביעה. בכדי להימנע ולצמצם את הסכנות הללו, יש צורך ביועץ בטיחות, אשר ידע לכוון אתכם להימנע מהן או לצמצם אותן.

 

מה כולל תפקידו של יועץ בטיחות לבריכה?

הסכנות האפשריות בבילוי בבריכה כוללות בנוסף לטביעה גם חשיפה לחומרים כימיים, חשיפה לשמש, סכנת החלקה ונפילה. לאור זאת בריכת שחיה צריכה להיות מתוכננת, בנויה ומתופעלת תוך כדי הקפדה על תקנות הבטיחות כפי שנקבע על ידי מדינת ישראל.

  • בבריכה בנויה תפקיד יועץ הבטיחות הוא לבחון את מצב הבריכה מבחינת בטיחות תוך הקפדה על קובץ התקנות שהוציאה מדינת ישראל בנושא בטיחות בבריכה.
  • בשלב תכנון הבריכה, תפקיד היועץ לוודא כי התכניות עומדות בכל הדרישות מבחינת בטיחות, תברואה, ומתן שירותים כנדרש בחוק. לדוגמה על פי התקנות יש לעמוד בשילוט תקין על פי מספר ומיקום, צריכים להיות מספיק מלתחות ושירותים ביחס לשטח המקום, בנוסף יש צורך לעמוד בתקנות נגישות. במידה והתוכניות המוגשות עומדות בכל הנהלים והתקנות, יועץ הבטיחות יעניק אישור לתכניות הבריכה.
  • בשלב ההקמה יש צורך בתשומת לב למספר פרטים כגון בטיחות המים, בריאות, בטיחות המבנה וכדומה. תפקיד יועץ הבטיחות הוא לוודא כי אתם עומדים בתקנות ובדרישות החוק. בסיום הבניה יש צורך באישור אישור מהיועץ בנוגע לבטיחות הבריכה עבור הועדה המקומית לצורך קבלת טופס 4.

יועץ בטיחות לבריכה

 

למי מומלץ לפנות לצורך יועץ בטיחות

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על אירועי טביעה רבים  בבריכות ציבוריות ובבריכות פרטיות. חלק מאירועים אלו נובעים מהעדר דגש על בטיחות. חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מספקת מגוון של שירותים בנושאי הבטיחות השונים, לרבות שירותים מקצועיים וייעוץ בנוגע לבטיחות בבריכה, בבנייה במוסדות חינוך ועוד.

אל תהיו חלק מהסטטיסטיקה ופנו עוד היום לקבלת הייעוץ המקצועי ביותר בתחום הבטיחות.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים