יועץ בטיחות אש

avizemer 03/10/2019

יועץ בטיחות כיבוי אש

בין שלל שירותיה של חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" ניתן למצוא גם שירותיו של יועץ בטיחות כיבוי אש. כיום, כל מוסד, עסק, בניין מגורים ומקומות נוספים מחויבים להחזיק בתשתיות בטיחות במקרה של שריפה. בכדי שמערכות אלו יאושרו, עליהן יהיה לעמוד בתקנים הקבועים בחוק. כך שעל מנת לוודא זאת, גם אתם תזדקקו לשירותיו של יועץ בטיחות אש

 

מה צריך לדעת כדי לבחור נכון יועץ בטיחות כיבוי אש?

  • יועץ בטיחות אשר הוא יועץ אשר סיים קורס הנקרא ״ממונה בטיחות אש״ המוכר על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. היועץ חייב להיות בקיא בכל התקנות והנהלים הקשורים להיערכות לשריפה.
  • היועץ חייב לוודא את הימצאות גלאי עשן, מערכת רכזת האש, מטפי כיבוי, צינורות כיבוי, ספרינקלרים וכל ציוד הנדרש לכיבוי שריפות.
  • תחומי האחריות של יועץ בטיחות האש כוללים:
    • הכנת תיק שטח – תיק המרכז את כל המידע הנדרש בשגרה ובחירום והמפרט תכניות מילוט, תרשימי מבנה, ושירותי חירום. תיק בטיחות באש כולל פירוט הסכנות האפשריות
    • הכנת תיק בטיחות באש – מכיל פירוט של הסכנות האפשריות במבנה, אמצעים לגילוי מוקדם של מצבי חירום, הדרכות כיבוי ודרכים לכיבוי האש.
    • בדיקת המבנה והאזור.
    • בחירה והתקנה של מערכת אש.
    • ביקורת ובדיקה תקופתית לצוות העובדים – וידוא הערכות הצוות למצב חירום על ידי ביצוע תרגיל חירום לאירוע שריפה, בחינות עיוניות, עדכון הצוות על נהלים חדשים ועל דרכי הפעולה והתמודדות עם פריצת שריפה.
    • ביקורת תקופתית לציוד.
  • מבנה אשר לא עובר את הבדיקות הנחוצות, את תרגולות הצוות והציוד, ולא מותקן בו ציוד להתמודדות עם שריפות, מסכן את כל השוהים בו ועל כן יש צורך ביועץ בטיחות.
  • קיימים מספר פרמטרים לבחירת יועץ בטיחות אש טוב הכוללים הסמכה מקצועית, ניסיון, תחום העיסוק (כדאי לבחור יועץ בטיחות אש העוסק בתחום העיסוק שלכם), ויסודיות.

 

יועץ בטיחות כיבוי אש

היכן ניתן למצוא יועץ בטיחות מומלץ

אנו בחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מתחייבים לספק לכם את שירותיו של יועץ בטיחות כיבוי אש אמין  יסודי ומקצועי.

אנו מאמינים כי על יועצי בטיחות להיות בעלי מקצוע ישרים ויסודיים העושים הכל על מנת לעמוד בקריטריונים נוקשים בכדי לשמור על הבטיחות שלכם.

בכדי לשמוע פרטים נוספים צרו קשר עוד היום!

מידע נוסף בנושא

אחריות, מחויבות וזמינות

התפקיד המרכזי של יועץ בטיחות אש בפרויקטי הבניה השונים מחייב התנהלות אחראית מאוד. בנוסף נדרשת זמינות מרבית, ובפרט לנוכח הצורך בשיתופי פעולה עם שאר נשות ואנשי המקצוע המעורבים בתכנון ובביצוע של הפרויקט. איכות הכרחית אחרת היא מחויבות מוחלטת לכל לקוח – כך שסכנת השריפה במבנה תהיה מזערית באמת, וכמו כן יותקנו בו כל האמצעים הדרושים לסיכול מהיר ככל האפשר של דליקות. עם חברת אשר אביזמר בטיחות לעד תוכלו לסמן V על כל הסעיפים הנ"ל, ולדעת שהייעוץ יינתן על בסיס ניסיון נרחב ובקיאות מקצועית מעמיקה – ובפרט היכרות עם כל הנהלים העדכניים של הרשות הארצית לכבאות והצלה לגבי כל סוגי המבנים. בזכות כל אלה, הדרך לקבלת האישורים ההכרחיים לא תכלול מהמורות מיותרות, ולא ייגרמו עיכובים לפרויקט.

מה כולל השירות של יועץ בטיחות אש?

* עריכת תוכניות רלוונטיות – על-מנת לקבל רישיון עסק, יש צורך בתוכנית בטיחות אש. גם בכדי לקבל טופס 4 נדרשת תוכנית כזו במסגרת תיק שטח. יועץ בטיחות באש עורך את התוכנית בהתאמה לנהלים העדכניים של רשות הכבאות וההצלה, ומתנהל מול גוף זה לאורך התהליך ועד לקבלתם של האישורים הנחוצים.

* ליווי צמוד – מרכיב נוסף בשירותי יועצי בטיחות אש הוא ליווי פרויקט הבנייה ומתן מידע רלוונטי לאדריכל ולגורמי המקצוע האחרים.

* בקרה הדוקה – היועץ מפקח על העבודות המתבצעות ומוודא שכל המרכיבים הרלוונטיים למניעת שריפות, איתור אש וכיבוי מהיר מיושמים בהתאם לתוכניות.

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ בטיחות אש?

שריפות הן סכנת נפשות. על-מנת למזער את הסיכון להתלקחות, ועל-מנת לצמצם ככל האפשר את הנזקים שייגרמו אם בכל זאת תפרוץ שריפה, ובפרט להגן על חיי אדם, נקבעו תקנות רלוונטיות לכל המבנים שבהם נמצאים בני אדם – מבני מגורים, מרכזים מסחריים, מוסדות ציבור, בנייני משרדים, מפעלים וכו'. בנוסף פותחו אמצעים מתקדמים לגילוי אש ולכיבויה במהירות. על-מנת לנצל את כל הכלים והידע נדרשת היכרות איתם, וזאת מהות השירות של יועץ בטיחות אש. חברת אשר אביזמר בטיחות לעד מספקת שירות זה מתוך תחושת אחריות מלאה ועל בסיס ניסיון מצטבר של שנים רבות בתחום.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים