יועץ בטיחות חשמל

avizemer 03/10/2019

 חשמל הינו צורך בסיסי בכל בית או מבנה. הוא נותן מענה לצרכי המזון, מיזוג, תחבורה ותקשורת ועוד, ככל שהטכנולוגיה מתפתחת כך צריכת החשמל שלנו עולה. עם זאת, צריך לזכור כי החשמל טומן בחובו גם סכנות בטיחותיות ,סכנת התחשמלות ועל כן יש צורך ביועץ בטיחות אמין. שירותיו של יועץ בטיחות חשמל אמין הינם חשובים מאוד בעבור כל מקום תעסוקה ואת השירות המקצועי ביותר ניתן יהיה לקבל בחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ".

 

מדוע אנו זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות חשמל?

חשמל יכול לגרום לנזק משמעותי כגון שריפה, התחשמלות , פיצוצים ואף מוות. רוב הנזק נגרם בדרך כלל בגלל תיקונים וטיפולים אשר נעשו על ידי חשמלאים שאינם מוסמכים או בעלי ידע לטיפול בתקלות. נזק יכול להיגרם גם בגלל העדר שימוש בהגנה על מכשירי חשמל כגון מגנים ומפסקים.

  • בין תפקידי יועץ חשמל ניתן למצוא בניית תכנית ניהול בטיחות בהקשר של חשמל לבנייה ציבורית ופרטית, ליווי עד קבלת טופס 4, תכנון בית חכם, תכנון מערכת סולארית, וביצוע סקר אנרגיה.
  • רצוי יהיה להיוועץ ביועץ חשמל לפני הפעלה ראשונה של המתקן טרם חיבורו לרשת החשמל. בנוסף רצוי לקבל ייעוץ לאחר שינוי יסודי, כלומר החלפת לוח חשמל או הגדלת החיבור, החלפת מפסק ראשי או כל שינוי משמעותי אחר ברשת החשמל.
  • מוסדות חינוך מחויבים על ידי משרד החינוך בביצוע תקינות רשת החשמל כל שנה. עליהם לוודא את תקינות מכשירי החשמל, התקעים והשקעים ולוחות החשמל על ידי גורם מקצועי ומוסמך לכך. אחת לחמש שנים הם מחויבים לבצע בדיקת מערכות חשמל ע״י חשמלאי בודק.
  • עלות יועץ חשמל תלויה במספר גורמים כגון גודל המבנה, מורכבותו, נוכחות בריכות שחיה, יחידות נוספות ועוד. יועץ החשמל יחד עם האדריכל יעברו על התוכניות ויגבשו תוכנית עבודה אשר לפיה יקבע המחיר.

יועץ בטיחות חשמל

 

היכן ניתן יהיה למצוא את שירותיו של יועץ בטיחות מוסמך?

חברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ" מוסמכת בביצוע עבודות יעוץ לחשמל. בחירה בנו זאת בחירה בעבודה מסודרת, נכונה, שקופה, חסכונית ובטיחותית. ניתן למצוא יועץ בטיחות חשמל מוסמך ואמין בחברת ״אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ". הצוות שלנו מקצועי ומיומן בתכנון מערכות חשמל וממונה בטיחות בכל הקשור לחשמל. צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים