יועץ בטיחות בבניה

avizemer 03/10/2019

 במידה ואתם זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות בבניה, אנא צרו קשר עם חברת ״ אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ״. ענף הבניה נחשב כיום לאחר הענפים המסוכנים לעבודה ואנחנו שומעים על פועלים שנפגעים ונהרגים באופן תכוף, כשהסיבה העיקרית לפגיעות הקשות הללו היא  אי הסמכה מתאימה לעלייה בגובה ,העדר פיקוח על בטיחות בעבודה וחוסר שמירה על נהלי הבטיחות. בכדי לצמצם או למנוע לחלוטין פגיעות בעובדים יש צורך בשירותי בטיחות בעבודה שיסמיכו את העובדים שלכם בקורס עבודה בגובה.

 

נקודות חשובות לגבי תפקידו של יועץ בטיחות בבניה

  • על פי חוק, כל חברה או מפעל אשר מעסיקים 50 עובדים או יותר מחויבים להעסיק ממונה בטיחות בעבודה.
  • יועץ בטיחות הוא אדם המייעץ להנהלת החברה בנוגע לדרישות והתקנות בנושא בטיחות בעבודה. מטרתו היא להגן על העובדים בראש ובראשונה ולשמור על בטיחותם ובריאותם ובמקביל לסייע למעסיק בהגנה על העובד ועל הציוד והרכוש בחברה.
  • יועץ בטיחות הינו תפקיד בעל חשיבות רבה ומופקדות בידיו אחריות רבה לגילוי והצפת סיכונים הנמצאים במבנים השונים. לרוב מדובר במהנדס בעל ניסיון בתחום ההנדסה או הנדסת בטיחות.
  • בשלב הראשון יש לברר האם היועץ עבר קורס השתלמות ענפית בבניה. במסגרת הקורס רוכשים ידע כגון ארגון אתר הבניה, תכנון וקריאה של תכניות בטיחות של אתר הבניה, הכרת הסכנות הייחודיות לענף הבניה ועוד נושאים רלוונטיים אחרים.
  • בגלל הרגישות בנושא, על היועץ להיות יסודי ולשים לב לדגשים הבאים: איתור מפגעי בטיחות באתר, דיווח להנהלה על המפגעים שאותרו, ובניית תכנית ניהול בתחום הבטיחות ויישומה. בנוסף עליו לוודא כי תנאי הבטיחות בכל האספקטים באתר הבניה עומדים בתקנים ובדרישות החוק.
  • יועץ הבטיחות בדרך כלל גם ייצג אתכם בנושאים הקשורים לבטיחות בפני הרשויות הרלוונטיות כגון המשרד לאיכות הסביבה, רשות הכבאות או המשטרה, עד שלב קבלת האישורים הרלוונטיים.
  • יועץ הבטיחות יכול גם לבצע הדרכת בטיחות לעובדים במידת הצורך ובעיקר במידה ולממונה הקיים

 אין את הידע הנדרש

 

היכן ניתן למצוא יועץ בטיחות מומלץ

חברת  ״ אשר אביזמר -בטיחות לעד בע"מ״ מאמינה ביעילות ובטיחות מרביים ונשמח לעמוד לשירותכם עם יועץ בטיחות בבנייה.

אנחנו מספקים את שירותינו למגוון רחב של עבודות ונותנים יעוץ בטיחות מקצועי בתחומים רבים. אנחנו מאמינים כי על כל מעסיק לשמור על בטיחות עובדיו ולפעול למניעת תאונות עבודה.

במידה והנכם זקוקים לשירותיו של יועץ בטיחות מומלץ פנו אלינו עוד היום.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים מקצועי בניית אתרים